Handelsbetingelser
HANDELSBETINGELSER
FOR Hjerteblomst
Hjerteblomst
Nygade 6, 4220 Korsør
TLF: 32190708
CVR: 30874730
BETALING
Hjerteblomst modtager mobilepay, samt online betalinger med; Visa, Visa Electron, Dankort, Mastercard, MobilePay, Maestrocard.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Alle bestillinger som betales via elektronisk fakturering til offentlige myndigheder og institutioner i stat, regioner og kommuner skal påføres EAN-lokationsnummer og rekvisitionsnummer. For at kunne påføre EAN-lokationsnummer og rekvisitionsnummer skal dette noteres i bemærkninger.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms. Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark – Kroner (DKK)
Hjerteblomst benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Hjerteblomsts egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
LEVERING
Bestillinger til Korsør, Vemmelev, Boeslunde og omegn
– Ved levering i disse områder er det muligt at afgive bestilling indtil kl. 14.00 (hverdage) og kl. 10.00 (lørdag) til levering samme dag.
– Ved levering til begravelse skal tidspunkt på dagen ALTID oplyses.
– Buketter, kranse og lignende med bånd skal afgives senest dagen før. Finder begravelsen sted en mandag, skal bestillingen afgives senest lørdag kl. 10.00.
– Bestillinger uden bånd til begravelse kl. 12.00 eller før skal afgives senest dagen før. For levering efter kl. 12.00, skal vi have din bestilling senest kl. 09.00 samme dag før begravelsen finder sted.
Levering hvis modtager ikke er hjemme:
Hvis modtager ikke er hjemme, vil vores chauffør som udgangspunkt, se om der er et egnet og sikkert sted, hvor bestillingen kan sættes. Hvis dette ikke er en mulighed, tages bestillingen med retur til butikken, og der lægges samtidig et kort i modtagers postkasse, hvorpå der står, at vi forgæves har forsøgt at aflevere en buket/specialitet/vin ect., og at denne kan afhentes i butikken. I perioder med minusgrader, tages alle buketter og planter med retur til butikken, hvis ikke modtager er hjemme.
Hvis du ikke ønsker at bestillingen må sættes, bedes du gøre opmærksom på dette, ved at skrive det i kommentarfeltet, til sidst i din bestilling, hvor også leveringsadressen skrives.
For alle bestillinger
Ved ekstreme vejrsituationer som snestorm og isslag, kan der forekomme uregelmæssigheder i leveringerne.
Levering på bestemte tidspunkter af dagen, som ikke er begravelse, kan ikke loves, vi vil prøve at opfylde dine ønsker. Normalt leverer vi din blomster- eller vinhilsen inden kl. 17.00. Alle leveringer til firmaadresser forsøges leveret inden kl. 16.00. Ved bestilling skrives gerne hvornår modtager har fri, så vi har mulighed at aflevere din bestilling samme dag.
Personlige levering af ordrer til hoteller eller firmaadresser kan ikke garanteres, da det ikke altid er muligt at levere til modtageren personligt. Bestillingen vil blive afleveret i receptionen.
Vi gør opmærksom på at, hvis der er oplyst et forkert navn og eller adresse på modtager, tager vi bestillingen med retur og kontakter dig for yderlig information.
Vi gør opmærksom på, at kunden i forvejen må acceptere at betale for en ordre, der måske ikke når frem til modtageren.
Alle priser og gebyrer er inkl. moms.
PERSONDATAPOLITIK
Sådan behandler Hjerteblomst dine oplysninger, når du bestiller elektronisk! Når du bestiller en blomster – eller vinhilsen, registreres de oplysninger, du selv har afgivet (modtager/afsender navn og adresse, korttekst, din e-mail adresse og hvilke varer du ønsker leveret) og vi logger dit IP-nummer. Oplysningerne registreres i vores database i ukrypteret form. Data mellem Hjerteblomst forskellige applikationer transmitteres krypteret via XML (SSL). Hjerteblomst anvender logstatistik med det formål at sikre at websitet er så brugervenligt som muligt, samt at se hvilke varer der er de mest besøgte.
Dit IP-nummer bruges udelukkende i forbindelse med evt. misbrug. Oplysningerne anvendes til at udføre den bestilling, som du har afgivet. Medarbejderne hos Hjerteblomst har adgang til disse oplysninger.
Oplysningerne fra bestillingerne videregives ikke i markedsføringsøjemed, og vi sender ikke uopfordrede e-mails ud fra disse oplysninger. Vi opbevarer oplysningerne i 5 år. Som registreret har du altid mulighed for indsigt og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.
Hjerteblomsts website kræver, at cookies er slået til i din browser, men vi gemmer ingen personlige oplysninger i cookies på din maskine.
Hjerteblomst er dataansvarlig.
REKLAMATIONSRET
Hjerteblomst garanterer, at en blomsterhilsen leveret gennem Hjerteblomst er frisk ved modtagelsen, at udbringning sker på den ønskede dag og at værdien af blomsterne svarer til det bestilte. Eventuelle reklamationer skal ske direkte i forretningen. En sådan reklamation skal finde sted senest første hverdag efter leveringsdagen, og vurderingen vil i alle tilfælde bero på varens art og naturlige holdbarhed. Ifølge Forbrugeraftalelovens § 17, stk. 2, nr. 1 jf. § 9, stk. 2, nr. 1, er der ikke fortrydelsesret på køb af varer til husholdningens løbende forbrug, herunder vin, chokolade, specialiteter og blomster. Hos Hjerteblomst kan du dog fortryde din bestilling ved at e-maile til os helt frem til den sidste hverdag før leveringsdagen.
Alle kunder modtager ved internetkøb en bekræftelse både på skærmen og via e-mail på, at ordren er modtaget.
Betingelser for levering gælder som beskrevet ovenfor.
Sådan handler du hos os
For at foretage et køb på www.hjerteblomst-korsør.dk skal du igennem disse trin.
1. Find den eller de varer du ønsker
2. Læg bestillingen i indkøbskurven og husk kort med ønskede tekst, gå herefter til kassen.
3. Indtast dine personlige oplysninger og evt. leveringsadresse
5. Godkend vores forretningsbetingelser
6. Vælg betalingsmåde
7. Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet
VED REKLAMATION KONTAKTES VIRKSOMHEDEN
Hjerteblomst
Nygade 6
4220 Korsør
TLF: 32190708